NAPI ÚTMUTATÁS AZ ANGYALODTÓL

'Veregesd vállon magad!'

Mindenkinek szüksége van az elismerésre és a dicséretre. Mi, angyalok, szüntelenül megajándékozunk pozitív szavainkkal, de te nem feltétlenül hallod meg őket, vagy nem feltétlenül hiszel bennük anélkül, hogy egy emberi hang ne méltányolná törekvéseidet.
 
Az elismerés, amelyre a legnagyobb szükséged van, saját magadból ered. Amikor mások dicsérnek, az jólesik... bár nem feltétlenül tudod teljes mértékben elfogadni. Egy részed elhatárolja magát a hízelgéstől, megrémülvén a szavak mögötti erőtől és energiától. Ezért kétszeresen olyan fontos a számodra az, hogy elismerd önmagad.
 
Ma szó szerint veregesd meg a válladat, és szólj így: 'szép munka volt!' - egy olyan dologért, amit nemrégiben vittél véghez. Akár egy aprócska dolog felé is tanúsíthatsz tiszteletet, de ne feledd, hogy minden nagyszerű teljesítmény sok hasonló, apró kis tettből tevődik össze. Ha megdicséred magad minden ilyen apró lépés miatt, sokkal lelkesebben állsz majd a következő megtételéhez.

Gondolat a mai napra

Vállon veregetem magamat, és gratulálok mindazért, amit tettem. Megérdemlem a dicséretet, mert még ha magasabb hegyek megmászására törekszem is akár, nagyon fontos elismernem azt, hogy ezidáig milyen hosszú utat tettem meg. Köszönetet mondok önmagamnak azért, hogy át tudtam jutni
a nehéz időszakokon, és hogy élvezni tudtam a könnyűeket.

Doreen Virtue

Forrás ~ Internet