Aranyosi Ervin ~ Mosollyal üzenek

Én még képes vagyok csodát észrevenni!
Én még képes vagyok őszintén szeretni!
Annyi szép dologra vagyok én még képes,
könnyedén eljutok mások szép szívéhez!

Minden pillanatban még a csodát látom,
ezért van énnekem annyi, sok barátom.
Sosem ítélkezem, még hiszek a jóban,
a tiszta lélekben, igazságos szóban.

Kicsi világomnak úgy tudok örülni,
játékban, avarban mélyen elmerülni.
Arcomon a mosoly szívemből virágzik,
s tudom, ha mosolygok, más szíve sem fázik.

Bárcsak a felnőttek, tanulnának tőlem,
ha a szeretet úgy áradna belőlem,
hogy belőle mások örömre lelnének,
s szeretetről szólna mától minden ének.

Próbálj hát szeretni, legyen ez a dolgod,
s aki téged meglát, legyen tőle boldog,
a mosolyod legyen csodás gazdagságod,
tegyük élhetőbbé együtt a világot!

Forrás ~ Internet