ADVENTI FOHÁSZ

Élet Ura, köszönöm, hogy megteremtettél, és arra hívtál, hogy megismerhesselek. Köszönöm, hogy szereteted és irgalmad nyomon követ életemnek minden napján. Áldott légy érte, Uram.

Áldott légy minden kegyelmedért, melyet felismerhetek, s méginkább azokért, melyeket még nem látnak szemeim. Add, Uram, hogy ezeket idővel észrevehessem, és így még inkább szerethesselek, megismerve azt a szeretetet, amellyel gondoskodsz rólam.

Köszönöm, Uram ezt az Adventet, melyben arra hívsz, hogy megállhassak egy pillanatra, és felemelhessem tekintetem a napi feladatok és kétségek közül tehozzád, az Istenhez, ki mindeneket alkottál és Szentlelkeddel betöltesz minden élőt, aki keres téged. Utaidat, Uram, mutasd meg nekem és a te ösvényeidre taníts meg engem.

Mutasd meg, Uram, hogy hogyan élhetem meg a veled való közösséget nap, mint nap, rátalálva arra az örömre, mely a te gyermekeidnek sajátja, s így valóban megszülethess számomra is, Jézus Krisztus, aki drága véred által megváltottál engem. Amen.

Forrás ~ Internet