Szerelmeslevél Istentől
 
Drága Egyetlenem!
 
Mindenki vágyik arra, hogy valakinek teljesen odaadhassa magát -hogy mély lelki- kapcsolatban legyen egy másik emberrel, hogy valaki igazán és csakis őt szeresse, de én azt mondom: "Nem".
Mindaddig nem, amíg elégedett és boldog nem leszel az egyedüllétben, és abban, 
hogy teljesen és maradéktalanul Nekem adod magad. 
Mert addig nem állsz készen arra az intenzív és különleges személyes kapcsolatra, 
amelyet számodra tartogatok. 
Senkivel és semmivel sem egyesülhetsz, amíg Velem nem egyesültél. 
Szeretném, ha felhagynál a tervezgetéssel, a kívánságokkal, és engednéd, hogy átnyújtsam Neked a létezés nagyszabású tervét-egy olyan tervet, amely minden képzeletedet túlszárnyalja. 
Azt szeretném, hogy a legjobbat kapd. 
Kérlek, hagyd, hogy elhozzam Neked.
Fontos, hogy mindig figyelj Rám, és a legjobbat várd. 
Hogy mindennap megéld az elégedettséget, ami ÉN VAGYOK. 
Figyelj és tanulj a dolgokból, amelyeket mutatok Neked. 
És várj. Ez minden. 
Ne aggódj. Ne nyugtalankodj. 
Ne nézd, másnak mi van, vagy hogy mit adtam neki. 
Ne nézd a dolgokat, amelyekről azt gondolod, hogy szükséged van rájuk. 
Csak Engem nézz, különben nem fogod meglátni, amit mutatni akarok Neked. 
És akkor, ha felkészültél, megleplek egy szerelemmel, amely sokkal, 
de sokkal csodálatosabb, mint amiről valaha is álmodtál.
Láthatod, hogy amíg nem állsz készen, és amíg az a valaki, akit Neked szántam, 
nem áll készen -ebben a pillanatban is azon dolgozom, hogy mindkettőtöket felkészítselek, 
amíg mindketten meg nem elégedtek pusztán Velem és az élettel,
amelyet Nektek szántam, nem lesztek képesek megtapasztalni a szerelmet, 
amely a Velem való kapcsolatotokat példázza. 
Ez a tökéletes szerelem.
Én Drága Egyetlenem! 
Én azt szeretném, ha a Tiéd lenne ez a legcsodálatosabb szerelem. 
Szeretném, ha megelevenedne előttem Velem köttetett kapcsolatod képe,
 és örülhetnék a szépség, a tökéletesség és a szerelem eme uniójának, amint a kézzelfogható, 
anyagi világban is testet ölt. 
Tudd, hogy kimondhatatlanul szeretlek. 
Higgy, és légy boldog.