OLTALMAD ALATT

Próbára tettél jó Uram, feléd vezet az én uram,
Add hogy melletted, általad, beteg lelkek gyógyuljanak.
Érző lelket adj énnekem, könnyem folyjon kereszteden.

Szenvedhessek együtt Veled, oszd meg vélem keresztedet.
Véred tisztítsa meg ajkam, tekinteted pedig a lelkem,
Add, hogy soha ne lankadjak keresni téged szüntelen.

Add, hogy hitem erő legyen, zúgó patak száraz völgynek,
A szereteted orvosság a lelkileg elvérzőknek,
Emeld fel, ki mélyre zuhant, irgalmazz a bűnösöknek.

Közelséged nagy jutalma a Hozzád visszatérőknek,
A kereszt egyre nehezebb, amit hordok a vállamon,
De amit nekem szántál Uram, tőled csendben elfogadom.

Adj nekem minél több időt, melyet én véled tölthetek,
Sátán ellen lelkem előtt pajzsként tartsam keresztedet,

Názáret legszebb virága el ne hervadjon szívemben,
Tőled szép lelkem világa, tartsd lelkem mindig kezedben,
Te maradtál nékem Uram, az egyetlen reményem.

Add, hogy végig járjam utam, elfogadva szenvedésem,
Add, hogy soha ne lázadjak, ha próbára teszed a lelkem,
Add, hogy Véled maradjak, kezedbe ajánlva létem.

Világ engem nem birtokol többé, mert én Tied vagyok,
Életemmel együtt mindent, a Te kezeidbe adok,
A Te szép szent tekinteted hosszúra nyúlt éjszakákon,
Őrködjék lelkem felett, hogy rólad szóljon minden álmom.

Köszönöm, hogy pártfogoltál, vigyázva minden léptemet,
Taníts látni, taníts járni, taníts elérni a két kezed. 

https://www.youtube.com/watch?v=Hk1wA20pglo
 
Forrás ~ Internet