IMÁDSÁG

 Végtelen jóságú Mennyei Atyám!
Add, hogy benső szellemi látásom -
Szellemi szemem megnyíljon!

Áldd meg értelemvilágomat!
Hogy a végtelen Isteni Bölcsesség
- az élő hit által -
bennem örök bölcsességgé váljék!

Áldd meg érzelemvilágomat!
Hogy a végtelen Isteni Szeretet
- az élő alázat által -
bennem örök erővé váljék!

Áldd meg akaratvilágomat!
Hogy a végtelen Isteni Erő
- az élő remény által -
bennem örök erővé váljék!

Áldd meg földi életemet!
Hogy testetöltésem célját,
a szeretet két fő parancsának betöltését
minden élethelyzetben felismerjem
és mind magasabb fokon betöltsem!

Áldj meg minden ügyet,
melyet szolgálok!
Áldj meg mindenkit,
Akivel kapcsolatba kerülök!

Hogy mindenben minden
Szent akaratod szerint történjen,
Bennem és általam.
Amen.
 
A SZÍVEMET ÁTADOM ÉN

A szívemet átadom én,
Ó nézd, leteszek mindent lábad elé.
Mi nélküled benne volt kár és szemét,
Uram szívemet átadom én.

A szívemet átadom én,
Ó nézd, könyörög lelkem új életért.
És elhiszem üdvömért véred elég,
Uram szívemet átadom én.

A szívemet átadom én,
Ó halld, kiáltok hozzád Szent Lelkedért.
Most tölts be hát teljesen, szentté tegyél,
Uram szívemet átadom én. Amen.

 Forrás ~ Internet