GYERTYÁK

A gyertyák nem tudnak imádkozni, de ráhangolhatnak bennünket az imára.
Különböző módon végigkísérik életünket.
Minden gyertya visszatükröződése annak a fénynek, amely valamikor Betlehemben földi világunk sötétjébe jött.
Ahogy a gyertya fénye a sötétben világít, úgy hadd legyen a mi létezésünk is világos Jézus életén keresztül, aki életünk öröme.
A gyertya emlékeztet bennünket keresztelésünkre, a Krisztussal való életünk kezdetére és igaz hivatásunkra, az örök életre.
Hadd ismerje meg mindenki ennek a fénynek a jelentőségét életében!

Uram, meggyújtok egy gyertyát.
Talán nem tudom, hogy most mit imádkozzam.
Ez a gyertya egy kevés abból, amim van, és ami vagyok.
Legyen az a fény, ami által Te engem megvilágítasz az én nehézségeimben, az én döntéseimben!
Legyen az a tűz, ami által bennem minden tisztátlanságot eléget, ami által jó és új keletkezik!
Legyen a tűz, ami szívemnek meleget ad, és szeretni tanít!
Uram, én nem időzhetek tovább templomodban.
Ezzel az égő gyertyával maradjon itt egy darab belőlem, amit szeretnék
Neked ajándékozni!
Segíts, hogy imámat napjaim cselekedeteiben és munkájában folytathassam!
Uram, előttem áll a gyertya.
Nyugtalanul ég, előbb kisebb, majd nagyobb lánggal.
Uram, én is sokszor nyugtalan vagyok.
Nyugtass meg engem!
Meleget és fényt áraszt rám.
Uram, hadd legyek én is fénye a világnak!
A gyertya elfogy, elég szolgálatában.
Uram, hadd legyek én is egy szolgáló ember.
Ezzel a gyertyával más gyertyákat is meg tudok gyújtani.
Uram, add, hogy én is hozzájáruljak mások megvilágosodásához.

Forrás ~ Internet