NAPI ÚTMUTATÁS AZ ANGYALODTÓL

'Emlékezz nagyszerűségedre!'

Lelked minden szempontból istenien nagyszerű. Ragyogva sugárzod Isten fényét az egész bolygóra, még akkor is, ha nem vagy tudatában, mekkora ajándékot hozol.
 
Nagyszerűséged szüntelenül biztosítva van, függetlenül attól, hogy mi zajlik körülötted. Semmilyen vélemény - kivéve a tiszta és feltétel nélküli szeretettel teli - sem képes tükrözni végtelen igazságodat. Isten keze munkájának egy gyönyörű példája vagy, aki teljesen tökéletes és örömteli látványt nyújt.
 
A mai napon arra szeretnénk emlékeztetni, hogy idézd fel isteni tökéletességedet, és hívd azt magadhoz támogatásképpen. Lásd meg ugyanezt a szentséges eszményképet minden egyes emberben, akivel csak találkozol, és meglátod majd, hogy minden kapcsolatod a mélységesen boldog élmények szintjére emelkedik majd.

Gondolat a mai napra

Tudom, hogy örökké és minden helyzetben egy vagyok Istennel. Akárhol is vagyok, Isten mindig mellettem áll, feltétel nélkül őrködik felettem, és minden létező módon szeret engem.

Doreen Virtue

Forrás ~ Internet