Köszönet

Gyengéd irányításod befolyásolt mindenben, amit tettem, amit teszek, és amit valaha tenni fogok.
Jóságod kitörölhetetlenül rányomta pecsétjét mindenre, ami voltam, ami vagyok és ami valaha leszek.
Ily módon részese vagy mindennek, amit elértem, és amivé válok.
Amikor segítek a szomszédomnak, ott van a te segítő kezed is.
Amikor enyhítek barátom fájdalmán, ezért ő neked is tartozik.
Amikor szavakkal vagy példamutatással helyes utat mutatok egy gyereknek, elsősorban te vagy a tanítója.
Minden, amit teszek, a tőled tanult értékrendet tükrözi vissza. 
Minden rossz, amit kijavítok, minden szív, amelyet felvidítok,
 teher, amelyen könnyítek, irántad való tiszteletadás, a maga szerény módján.
Mert te adtál nekem életet, és ami még fontosabb, leckéket arra, hogyan kell élni. 
Te vagy minden jónak a forrása, amit elértem életem során.
Mami, köszönetet mondok mindazért, ami vagy és ami én vagyok.

David L. Weatherford