NAPI ÚTMUTATÁS AZ ANGYALODTÓL

'Dönts a béke mellett!'

Ha mai napon felmerül egy konfliktus, dönthetsz inkább a béke mellett is. Létezik egy régi aforizma, amely így szól: 'Harcaidat bölcsen válaszd meg!' Nos, dönthetsz úgy is, hogy teljes mértékben megelőzöd a harcot! A mai napon válaszd a békét a konfliktus helyett.

Egyáltalán nem kell részt venned olyan helyzetekben, amelyekből erőharc származhat. Ahelyett, hogy hangodat kölcsönöznéd egy vitás helyzethez, hívd magadhoz az isteni vezetést a harmóniára törekvő imáid során, hiszen ezek sokkal hasznosabbak a kreatív megoldások megteremtésében. Ma öleld magadhoz a békét minden tevékenységed során.

Gondolat a mai napra

Lecsendesítem az elmém, és hallgatok végtelen bölcsességére; a harmonikus megoldások mellett döntök. A derültség példaképe vagyok, és megihletem a többieket. Nyugtató hatással vagyok a körülöttem lévőkre, hiszen egy békehozó vagyok.

Doreen Virtue

Forrás ~ Internet