JÉZUS LEVELE

Szeretném elmondani neked,milyen nagyon szeretlek,
Hogy érdekel a sorsod,és szeretném ha elbeszélgethetnénk.
Ma reggel,amikor felébredtél a csodálatos napfényben,mely betöltötte szobád,

Ott voltam az ágyad mellett,
Reméltem,hogy azt mondod nekem:
 "JÓ REGGELT!"-de nem tetted.
Azt gondoltam, talán túl korán van még
És ezért nem vettél észre.

Próbáltam felhívni figyelmedet,
Amikor az ablakod kinyitottad sietve,
Friss levegővel csókoltam meg arcod.
Rád árasztottam a virágok édes és illatos szelencéjét,
A madarak csicsergésében szerelmi dalt énekeltem neked.
Te elmentél mellettem,siettél.

Később figyeltelek,amikor a barátaid társaságában voltál,
Nagyon jól elbeszélgettetek.
Ó,mennyire szerettem volna,ha velem is váltasz néhány szót,
Közelebb jöttem. Reméltem,hogy mondasz nekem valamit,
De elmentél,és nem vettél észre.

Délután küldtem neked,friss megelevenítő esőt,
És rád mosolyogtam minden cseppjével.
Kiáltottalak mennydörgő hangon
Hátha-hátha meghallasz.

Azután festettem neked,egy csodálatos naplementét,
Majd minden csillagból rád tekintettem...
Remélve,hogy meglátsz,és te is ezt teszed.
De csalódtam...most is!

Éjjel amikor ágyban voltál,rád árasztottam a holdfényt
És ezzel emlékeztettelek arra,hogy nem felejtelek el.
Reméltem,hogy most elalvás előtt beszélgethetünk
Te egy szót sem szóltál hozzám.
Ez nagyon fájt nekem.

Mégis vigyázok rád és remélem,hogy holnap észreveszed jelenlétem.
De mindennap így ment ez.
Folytattam kinyilatkoztatásom,hogy majd barátul választasz
 Én úgy viselnék rád gondot,mint senki más.

Szeretetem irántad mélyebb a tengernél,és magasabb az égnél.
Örök szeretettel szeretlek,ezért vagyok ilyen jó hozzád.
Azt szeretném,hogy együtt járjunk.
 Annyi mindent szeretnék veled közölni

A TE javadért kérlek válaszolj Nekem:
JÉZUS - AKI NAGYON SZERET TÉGED!